DE WEG NAAR EEN KILLERBODY #11

Inmiddels loop ik twee weekjes achter met mijn killerbody post’s maar heb zeker niet stil gezeten. Ik ben zelfs afgelopen donderdag om 7:30 uur gaan sporten! Lees hoe dit is bevallen en de rest van de afgelopen twee weken in deze post.
blckdiamond-jan-de-rooij-workout
Inmiddels zit de vijfde trainingssessie met Sonay er weer op. Nu ik 1,5 maand bezig ben met trainen merk ik dat er overal verbetering in komt. Voornamelijk met het planken merk ik altijd goed verschil, eerst ging die met moeite en nu maak ik de 3 sessies gewoon af en kan ik ze langer gaan doen. Ondanks dat ik Sonay regelmatig uitscheld tijdens de sessie (ja I know, ben zo aardig) over dat ik iets te zwaar vind, push ik wel steeds verder en als de trainings sessie er op zit dan ben ik toch blij dat ik het heb gedaan. Vooral als ik de training erop merk dat ik telkens een beetje vooruit kom, de oefening makkelijker gaat, beter vol houd of zwaarder in gewichten kan doen is toch een motivatie om door te trainen en die verbeteringen maakt het sporten leuk. In de laatste twee sessies met Sonay heb ik o.a. oefeningen gedaan met de TRX, ik gebruik deze vaak zelf ook in de sportschool en wilde wat extra oefeningen weten om meer te kunnen variëren, de deadlift kwam weer aan bod, de legpress en wat andere oefeningen voor me armen en benen.

Ik probeer sinds kort zo veel mogelijk ’s ochtends vroeg te gaan sporten. Zo ben ik bijvoorbeeld afgelopen donderdag om half 8 gaan sporten. Ik vind in de ochtend sporten zoveel fijner, ben je meteen fit voor de rest van de dag. Het is eventjes jezelf uit bed sleuren in de ochtend (ik ben eigenlijk helemaal geen ochtendpersoon) maar als ik eenmaal uit bed ben en in de sportschool sta ben ik altijd blij dat ik ben gegaan. Het plan is om iedere donderdag en vrijdag ochtend voor het werk te gaan sporten! Ik merk ook dat als ik nu iedere week inplan wanneer ik ga trainen, dat ik veel consequenter ga. Soms heb ik er totaal geen zin in maar dan bedenk ik mezelf dat het zonde is om een training over te slaan en dat straks als ik mijn doel bereikt heb, ik blij ben dat ik toen toch ben gegaan.

Na het trainen pak ik nog steeds altijd de Body&Fit Smart Protein shake en inmiddels pak ik ook steeds vaker de bananen smaak. Ik blijf de vanille het lekkerst vinden maar als afwisseling is de banaan zeker een aanrader. Ook als ontbijt pak ik af en toe een shake. Die zet ik dan ’s avonds al klaar zodat ik in de ochtend alleen alles bij elkaar in de blender hoef te doen en klaar ben. Vaak doe ik er fruit bij wat ik in de vriezer heb, daar maak ik dan een portie van en zet ik in de koelkast. En ik maak een bakje met havermout, lijnzaad en chaizaad om er doorheen te doen.

Liefs,
XXXX

Denise

 

 

 

 

Deze post bevat affiliate links.

 

Geef een reactie