DE WEG NAAR EEN KILLERBODY #7

Aankomende dinsdag moet ik er echt aan gaan geloven. Dan ga ik gewoon weer fanatiek trainen want dan gaan mijn lessen van personal trainer Sonay beginnen.
En dat is maar goed ook want afgelopen twee weken heb ik de sportschool ontweken. De eerste week door de feestdagen maar ook omdat ik van de trap was gevallen. Afgelopen week was ik niet op de sportschool te vinden maar heb ik wel thuis getraind, dus heb wel iets gedaan!
Qua voeding heb ik afgelopen week wel weer goed opgelet en gister ochtend was er dan ook een half kilootje vanaf.

Twee weken geleden toen ik met Milou in Utrecht ben gaan shoppen heb ik twee nieuwe sportbroeken gekocht. Dus ik kan er weer helemaal tegenaan!

Ik ga jullie vanaf nu iedere zondag updates geven over die week hoe het sporten is gegaan en de training met Sonay, hoe het me afgaat met mijn voeding en het afvallen! Mijn doel is namelijk om ongeveer 8/10kg af te vallen. Dit omdat toen ik twee jaar terug zo fanatiek naar de sportschool ging en zo goed op mijn voeding heb gelet was dit mijn gewicht dus ik weet dat dit haalbaar is.

Ondanks dat ik iedere keer zo gemotiveerd en positief begin in deze posts met het sporten, haak ik toch telkens weer af. Vaak ook door mijn werk als ik moet reizen, dan is het echt een stuk lastiger en soms gewoon uit luiheid. Terwijl ik toen zo “streng” bezig was, en dus veel meer sportte, ik me veel fitter voelde!

Als afsluiter voor de killerbody post van vandaag wil ik nog een van mijn favoriete ontbijtjes delen. Vooral in het weekend maak ik ze regelmatig: Pannenkoeken! Het is echt een makkelijk recept en het staat gewoon op de achterkant van het pakje.
Ik gebruik de Smart Protein Pancakes mix van Body&Fit. Klik hier voor de link van pannenkoeken mix.
De mix van Body&Fit bevat eiwitten, voedingsvezels en 0 toegevoegde suikers.
Aangezien als ik de volledige mix zou gebruiken ik veel te veel pannenkoeken maak dan ik zelf op kan verdeel ik de mix over vier keer. Als je maar 1/4 van de mix gebruikt hoef je er maar 1 ei bij toe te voegen en 250ml amandelmelk. Je kan er natuurlijk ook water of gewone melk bij toevoegen maar ikzelf kies altijd voor amandelmelk.
Nadat je alles hebt gemixt hoef je alleen nog maar de pannenkoeken te bakken. Lekker makkelijk en snel dus!
Ik doe er altijd wat vers fruit overheen en een beetje ahornsiroop.

Next Tuesday I’m gonna start my work-outs again. That day I’m gonna start training with a personal trainer, Sonay. It’s a good thing that I start these sessions because I avoided the gym for two weeks now. The first week was because of the holidays, and because I fell down the stairs. 
Last week I didn’t go to the gym, but I did some work-outs at home, so that’s something right? 
Also I kept an eye on eating healthy last week, so yesterday morning I saw I lost 0,5kg.

Two weeks ago I was in Utrecht with Milou for some shopping and I bought two new leggings for the gym. So I’m good to go!

From now on I will give you an update every Sunday on how my week went with my workouts and the sessions with Sonay, how it goes with my diet and if I lost any weight.
My goal is to lose 8/10kg. I picked this goal because two years ago when I was going to the gym regularly and was taking care of my diet, my weight was 8/10kg less, so I know I can reach this goal.

When I start posting these killerbody posts I am so motivated and positive, but every time I can’t keep it up long enough. Most of the time because I have to travel a lot for work, and than it’s hard to keep up with the workouts and diet. Sometimes it’s just laziness. It doesn’t make sense, because when I was going to the gym on a regular bases I felt so much more energized.

To end the killer body post today, I want to share one of my favorite breakfasts. Especially at weekends I make them regularly: Pancakes! It’s a very easy recipe and you can find the discription on the back of the package.
I use the Smart Protein Pancakes mix from Body&Fit. Click here to buy the pancakes mix.
The Body&Fit mix contains proteins, dietary fiber and 0 added sugars.
 I never use the full mix because I will get more pancakes than I can eat, so I divide the mix over four times. If you only use 1/4 of the mix, you only need to add 1 egg and 250ml almond milk. You can of course replace the almond milk for water or regular milk, but I prefer almond milk.
After you have mixed all these ingredients, all you have to do is bake the pancakes. It’s so easy and fast! I always use some fresh fruit and a bit of maple syrup.

pancakes-02

Liefs,
XXXX

Denise

 

One thought on “DE WEG NAAR EEN KILLERBODY #7

Geef een reactie