PICTURE DIARY #39

Vorige week had ik geen nieuwe picture diary dus deze week post ik de foto’s van afgelopen twee weken, zo ben ik o.a. naar Frankrijk geweest, verjaardagen, fotoshoot en natuurlijk sporten.

En natuurlijk begon ik de week weer met een sportsessie, zoals ik bijna iedere maandag wel sport. Is altijd heerlijk begin van de week. En vaak eet ik met Charlotte samen.

De woensdag ben ik samen met mijn opa en oma een frietje gaan eten, af en toe zondigen moet kunnen toch ;)! Daarna ben ik naar mijn zusje gegaan en met haar hondje Malibu gespeeld. Daarna heeft ze mijn nagels weer gedaan. Ze had wat nieuwe kleurtjes dus heb meteen een van haar nieuwe kleurtjes uitgeprobeerd. Helaas heb ik wel heel snel de nagel van mijn middelvinger afgebroken (zoals ik bijna altijd doe).

Vrijdag heb ik flink voorraadje foto’s gemaakt voor de komende blogposts. Er gaat veel leuks aankomen (al zeg ik het zelf haha! Hopelijk vinden jullie dat ook). Daarna heb ik eindelijk gebruik gemaakt van mijn grillpan, en heb ik gegrilde groentes gemaakt. Super lekker, daarnaast had ik nog een beetje salade gemaakt en wat stokbrood. Savonds had ik een lekker lui avondje en heb ik op de bank tv gekeken en wat foto’s bewerkt die ik daarvoor had gemaakt.

Zaterdag had ik twee verjaardagen, eentje smiddags van Tygo en in de avond van Elodie. Omdat we cocktails gingen drinken vond ik het wel een goed idee om met de fiets te gaan. Toen ik vertok regende het maar zachtjes dus dacht waarom niet, ik fiets gewoon. Tijdens het fietsen begon het zo hard te regenen dat ik helemaal doorweekt aankwam bij Elodie! We zijn bij Ibiza cocktails gaan drinken en heb buiten onder de warmtelampen mijn jas gelegd zodat die kon drogen. Gelukkig was het op de terugweg wel droog!

Zondagochtend moest ik er vroeg uit om naar Amsterdam te gaan. Ik had twee vluchten staan omdat er helaas geen directe vlucht was. Ik begon de ochtend met een yoghurt en wat fruit, maar eenmaal op het vliegveld bestelde ik nog een keer yoghurt. Ik eet in de ochtend nooit zo heel veel en vind yoghurt vaak wel het lekkerst. Tussen de vluchten door ging ik naar Starbucks en besloot om de Frappuccino te proberen. Ik koos voor de vanille smaak, maar vond dit toch niet helemaal mijn drankje.

Na de tweede vlucht kwam ik aan in San Sebastian, en kreeg meteen een zomers gevoel toen ik uit het vliegtuigraam keek. Kijk al die bootjes. Ik ging met de bus naar het hotel en moest overstappen, waar ik moest overstappen heb ik eerst nog een rondje gelopen in de omgeving en maakte ik nog een paar foto’s. Eenmaal aangekomen in het hotel, besloot ik om in het hotel te blijven om eten. In de buurt vond ik niet echt een restaurant waar ik wilde gaan eten. Ik bestelde een pizza maar tot mijn teleurstelling kreeg ik zo’n kant en klare pizza, beetje jammer!

In de ochtend gingen we al vroeg naar de werklocatie en het weer was echt heerlijk! Ongeveer 20 graden, alhoewel het in het zonnetje een stuk warmer aanvoelde. Dus in de pauzes ging ik lekker buiten in het zonnetje zitten. Eenmaal terug in het hotel ging ik lekker optijd in bed liggen. Ondanks dat mijn plan was om nog een filmpje te gaan kijken ben ik in slaap gevallen, dus is daar niets meer van gekomen.

Ondanks dat het avondeten tegen viel was het ontbijtje dan wel weer goed verzorgd. Naast alle ongezonde dingen hadden ze ook veel keus uit gezonde dingetjes. Dus ging ik voor een yoghurt met fruit en een toast. Het fruitsapje is dan eigenlijk niet echt een gezonde keus aangezien daar dan weer veel suikers in zitten, maar hey altijd beter dan donuts, pannenkoeken en dat soort dingen.

Dinsdag vloog ik weer terug en was al ruim op tijd op het vliegveld, dus heb ik mooi nog kunnen werken aan de blog, en even netflix gekeken šŸ˜‰ Eenmaal in Barcelona had ik helaas paar uurtjes vertraging voor mijn volgende vlucht. Gelukkig kon ik hier lekker buiten zitten zodat ik nog eventjes van het zonnetje kon genieten.

Woensdag had ik weer een voorraadje fruit gehaald en ben ik heerlijk optijd in bed gaan liggen. Eindelijk heb ik mijn boek uitgelezen. Ik had deze nog gekregen op mijn verjaardag van Tom. En ja, ik heb hem nu pas uitgelezen (half jaar later)!

Donderdag besloot ik toch nog na het werk eventjes te gaan sporten. Uiteindelijk ben ik langer dan eventjes geweest, namelijk twee uur!

Vrijdagochtend heb ik een smoothie bowl gemaakt, het recept ga ik binnenkort met jullie delen. Super easy om te maken, super gezond en natuurlijk super lekker! Dat zijn veel supers in een zin haha. In de avond ben ik samen met Milou naar de bios gegaan maar eerst had Milou nog voor mij gekookt. We zijn naar Gils Trip gegaan, eigenlijk zouden we met een stel vriendinnen gaan maar iedereen was weer afgehaakt voordat we gingen dus waren we met zijn tweetjes. De film was echt hilarisch hebben veel gelachen.

Zaterdagmiddag ging ik samen met Milou naar de parkeergarage Tivoli om twee outfits te shooten voor de blog. Blijft altijd grappig hoe mensen reageren als ze voorbijkomen of langzamer met hun auto gaan rijden om te kunnen zien wat wij aan het doen zijn. Ik ben het inmiddels gewend en let er niet zoveel meer op. Daarna heb ik weer een gezonde maaltijd gekookt en ging ik optijd op bed liggen. Heb een tijdje geen Game of Thrones meer gekeken en besloot deze weer te gaan kijken.

Zondag ging ik samen met mijn zusje naar het feest van Arjan en Paulien. Hun verwachten een kleine en ze gingen vandaag onthullen of het een jongen of een meisje gaat worden. Als kado voor hun had ik eerst op het vliegveld gekeken voor een leuk outfitje voor de baby maar die neutrale outfits zijn gewoon niet zo leuk dus gingen we uiteindelijk voor een Zwitsal pakket. Voor de onthulling hadden ze van die confetti kanonnen laten maken, dit omdat Arjan helemaal gek is van confetti! En het wordt een jongen!! Yay! Echt super leuk.
Daarna ben ik nog samen met mijn zusje en moeder een hapje gaan eten bij d’n Overkant, door het weer was het hier echt super druk en hebben hierdoor lang moeten wachten op ons eten, wat wel een beetje jammer was.