PICTURE DIARY #41

Ik ben weer back in Nederland! Na weken voor werk in het buitenland gezeten te hebben ben ik toch wel blij weer terug te zijn.

Op maandag begon de reis naar Tsjechië. Omdat we pas later op de dag vertrokken hebben we overnacht in Duitsland. Na het ontbijtje zijn we weer verder gegaan naar Tsjechië.

We zijn onderweg nog sneeuw tegen gekomen in de bergen en na de autorit en werkdag kwam ik eindelijk aan in het hotel! Meteen in bed gekropen en Netflix gekeken. Momenteel ben ik Gilmore Girls aan het kijken.

In de fabriek waar ik moest werken hadden ze heel fijn een bedrijfskantine. Maar vaak ging ik voor een soepje en wat salade omdat ik het eten niet altijd lekker vond daar. Vooral veel vlees en dan van dat echte vette vlees. Daar maak je mij niet zo blij mee. Vaak hadden ze ook wel iets van pasta of iets dergelijks maar dat pak je dan ook niet iedere dag. Het dorpje waar de fabriek lag heb ik eigenlijk niet echt gezien, het stond helaas alleen in het teken van werken.

Na twee weekjes ging ik voor een weekendje naar huis. Ik heb meteen mijn nagels laten doen want die zagen er echt niet meer uit dus was helemaal happy toen ik eindelijk weer een nieuwe set had. En als ik mijn nagels laat doen kan ik altijd meteen eventjes met Malibu knuffelen, die mega charmant op de foto staat met de tong eruit. En de zaterdagavond ging ik met Chantal nog op stap in Eindhoven, eigenlijk was ik van plan thuis te blijven maar uiteindelijk zijn we toch maar eventjes gegaan.

Zondag had ik een lekker lui dagje ingepland waar natuurlijk een comfy outfit bij hoort. De trui is van &other story’s, de broek is van boohoo (link) en Nike Air Max 97 (link).
Milou kwam ook nog eventjes gezellig langs en we hebben een reisje geboekt. We gaan in februari naar Parijs! Yay! Zoveel zin in lekker eventjes weekendje weg.

Na een paar daagjes terug te zijn geweest in Nederland ging de reis weer verder. Gelukkig konden we vanuit Eindhoven vliegen. Op het vliegveld scoorde we mooi nog een Satétje. Eenmaal aangekomen in het hotel was het meteen tijd om te slapen. Hier hadden ze een uitgebreid ontbijt buffet maar ik kies eigenlijk altijd wel hetzelfde. Yoghurt met wat jam, rozijnen, fruit en wat thee.

Niet verkeerd toch, zo’n salade als lunch? Met stiekem wat frietjes erbij.
Doordat ik zoveel in het buitenland heb gezeten is het wat rustiger geweest op mijn blog, maar inmiddels heb ik gelukkig toch nog een outfitpost online kunnen zetten. Klik hier voor die post. En deze post is wat persoonlijker dan normaal, heb het namelijk in deze post over zelfvertrouwen.

Op de dag voordat ik weer naar huis vloog had ik nog tijd om langs een outlet centrum te gaan waar ik wat kerst cadeaus heb kunnen shoppen. Hier was het al helemaal in de kerstsferen. En kwamen we terecht in dit leuke Italiaanse eettent.
De terugvlucht was wat minder leuk, eenmaal in het vliegtuig riepen ze om dat we wat vertraging hadden (namelijk 2,5 uur). Achteraf hadden we nog geluk dat de vlucht überhaupt ging want blijkbaar zijn er ivm de sneeuw die dag veel vluchten gecanceld.

De volgende dag vloog ik dus weer terug naar Tsjechië waar ik eerder al twee weken zat om mijn werk af te maken. Ook deze reis had ik weer pech. Blijkbaar was er een onderdeel kapot van het vliegtuig. Na lang wachten moesten we dit vliegtuit uit en gingen we met een ander vliegtuig naar Praag.

Zaterdagmiddag vloog ik weer terug en heb ik op het vliegveld nog een geurtje gekocht voor mezelf. Normaal heb ik altijd Womanity van Thierry Mugler, maar dacht laat ik eens gek doen en een ander geurtje uitzoeken om af te wisselen.

Zondagochtend ging ik eerst, door de sneeuw, naar de zonnestudio. En heb ik mijn fruitschaal weer eens goed gevuld. Ik ben helemaal gek op mandarijnen dus kocht ik een grote zak hiervan.

Zondagmiddag ging ik met Chantal naar Holy Moly in Smederij. Hier was Ulrich wat art aan het maken, wat super mooi is geworden. Daarna zijn we naar RAW gegaan en hebben we nog wat drankjes gedaan met natuurlijk een portie nacho’s. Eenmaal thuis in de avond maakte ik nog een snack. Yoghurt met fruit! Daar kan je me echt blij mee maken trouwens.

Enjoy your week!
Liefs,
XXXX

Denise

Deze post bevat affiliate links.